Mincovna

Objednávky


Ochrana vašeho soukromí je naší prioritou. Diskrétní vyřizování vašich objednávek je klíčové pro zajištění anonymity vašich nákupů. Proto má přístup k informacím o vaší objednávce pouze ta pobočka, která zajišťuje její vyřízení. Nekontaktujte proto prosím jiné pobočky, nejsou informovány.
Koho mám kontaktovat ohledně expedice mé objednávky?
Expedice zboží probíhá výhradně z centrály firmy. Telefon 800 222 800 (pondělí-pátek 8:00-16:00). Email obchod@zlate-mince.cz. Pobočky Praha, Brno, Bratislava nejsou o expedici zásilek informovány a proto vám nemohou poskytnout odpovědi na žádné dotazy vztahující se k odesílaným zásilkám. Nemají ani možnost autorizovat váš dotaz a zprostředkovat vám požadovanou odpověd.

Cena zlata poklesla. Chci využít 14ti denní ochranné lhůty při nákupu na e-shopu a objednávku zrušit. Objednám si za nižší cenu.
Pro tyto případy je v Občanském zákoníku zvláštní ustanovení. V případě nákupu zlatých mincí a slitků, případně i stříbrných slitků, platí (odst. 8 b , § 53) :"(8) Kromě případů, kdy je odstoupení od smlouvy výslovně ujednáno, nemůže spotřebitel odstoupit podle odstavce 7 od smluv - b) na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli dodavatele" Z toho vyplývá, že pokud dojde např. k situaci kdy zákazník nakoupí zlaté slitky a cena zlata na světovém trhu klesne, nelze využít tato ustanovení k vrácení zboží.

Proč expedujete zásilky pouze prostřednictví České pošty?
Pouze Česká pošta nabízí a garantuje doručení cenných psaní plně pojištěných až do hodnoty 1 000 000 Kč. Z přepravy nejsou vyloučeny drahé kovy, tak jako u jiných kurýrních služeb. Expedice prostřednictvím jiného přepravce by tedy probíhala bez záruky.
Další témata, která vás zajímají: