Upozornění: Provozní doba během vánočních svátků a na přelomu roku. Máme omezený provoz. Více na otevírací doba.
Mincovna

Objednávky


Ochrana vašeho soukromí je naší prioritou. Diskrétní vyřizování vašich objednávek je klíčové pro zajištění anonymity vašich nákupů. Proto má přístup k informacím o vaší objednávce pouze ta pobočka, která zajišťuje její vyřízení. Nekontaktujte proto prosím jiné pobočky, nejsou informovány.
Koho mám kontaktovat ohledně expedice mé objednávky?
Expedice zboží probíhá výhradně z centrály firmy. Telefon 800 222 800 (pondělí-pátek 8:00-16:00). Email obchod@zlate-mince.cz. Pobočky Praha, Brno, Bratislava nejsou o expedici zásilek informovány a proto vám nemohou poskytnout odpovědi na žádné dotazy vztahující se k odesílaným zásilkám. Nemají ani možnost autorizovat váš dotaz a zprostředkovat vám požadovanou odpověd.

Cena zlata poklesla. Chci využít 14ti denní ochranné lhůty při nákupu na e-shopu a objednávku zrušit. Objednám si za nižší cenu.
Pro tyto případy je v Občanském zákoníku zvláštní ustanovení. V případě nákupu zlatých mincí a slitků, případně i stříbrných slitků, platí (odst. 8 b , § 53) :"(8) Kromě případů, kdy je odstoupení od smlouvy výslovně ujednáno, nemůže spotřebitel odstoupit podle odstavce 7 od smluv - b) na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli dodavatele" Z toho vyplývá, že pokud dojde např. k situaci kdy zákazník nakoupí zlaté slitky a cena zlata na světovém trhu klesne, nelze využít tato ustanovení k vrácení zboží.

Proč expedujete zásilky pouze prostřednictví České pošty?
Pouze Česká pošta nabízí a garantuje doručení cenných psaní plně pojištěných až do hodnoty 1 000 000 Kč. Z přepravy nejsou vyloučeny drahé kovy, tak jako u jiných kurýrních služeb. Expedice prostřednictvím jiného přepravce by tedy probíhala bez záruky.
Další témata, která vás zajímají: